Bestel nu uw merkrapport vanaf € 4900!
Bestel nu uw merkrapport! Exclusief bij Retail Detail
Heeft u het gat in de markt al gevonden? Of loopt de relatie met uw consumenten toch niet helemaal van een leien dakje? Met de BrandAsset Valuator – kortweg BAV – komt u alles te weten over merken, consumenten, markttrends en nog veel meer. Bovendien vertelt ons uitgebreide rapport hoe sterk uw merk nu écht in de markt staat. Of hoeveel werk er nog aan de winkel is.
BAV en Retail Detail slaan de handen in elkaar.
Wat biedt de BAV nu precies aan? Belangrijke merk- en consumenteninzichten voor lokale en internationale retailers. En een antwoord op vragen als:
- Hoe sterk/zwak is mijn merk?
En bij welke doelgroepen? - Waar bevindt mijn merk zich in de PowerGrid?
- Welke associaties roept mijn merk op?
En wat vinden consumenten/klanten van mijn merk?
- Hoe is het met mijn belangrijkste concurrenten gesteld binnen de sector?
- En nog veel meer …
Zo bent u van alle merken thuis
Benieuwd wat u nóg allemaal te weten kan komen over uw merk, markt en concurrenten? Download hier het voorbeeldrapport. En vanaf slechts € 4.900 krijgt u een uitgebreide analyse op maat.
Vraag nu uw persoonlijke merkrapport aan via onderstaand contactformulier.
Bedankt voor uw interesse!
Onze BAV Consult expert komt zo snel mogelijk bij u terug.
Wat is de BAV nu precies?
De BrandAsset Valuator (BAV) is een merkdiagnose-tool van WPP Belgium. Tot op heden zijn wij het langstlopende en meest uitgebreide empirische consumentenonderzoek ter wereld met bijna 14 miljard datapunten uit maar liefst 50 verschillende markten. Met behulp van die enorme databank bepalen wij de gevoelswaarde, de gebruiksfrequentie en de voorkeur van consumenten voor meer dan 57.000 merken.
Meer info over BAV Belgium? Dat vind je hier.
Wat maakt de BAV uniek?
In tegenstelling tot andere tools, kunt u kunt alle merken op een like-for-like basis met elkaar vergelijken. Bovendien kan u uw merk spiegelen ten opzichte van andere merken in de markt. De vergelijking gebeurt ook altijd op een consistente manier, los van locatie en tijd. De tool toetst elk merk op dezelfde waarde- & imagopijlers. Daardoor blijft de vergelijking nauwkeurig.
Daarnaast krijgen retailers een duidelijk en holistisch beeld op culturele trends. Zo weet u waar uw merk zich bevindt in het merkenlandschap en welke trends in de markt resoneren met uw consumenten